11.10.2010

MINUTOS MUSICALES

Pues eso, estados de ánimo.

                        

6 comentarios:

  1. Lechu, tinc una proposta bastant friki. Com que aquest any em quedo sense el tipic sopar de Nadal de la feina jeje, com no el faci sol? I aquests sopars tot i que ens fem vells acostumen a ser bastant èpics, podriem montar alguna cosa junts amb els seguidors del bloc, què et sembla? de fet són /sou els meus companys de feina

    ResponderEliminar
  2. Doncs em sembla perfecte! (pues me parece perfecto). Vamos allá!!

    ResponderEliminar
  3. Korchi se apunta a la cena navideña de pokeros que vivan cerca de Lechu !!

    Decir un lugar y una fecha

    ResponderEliminar
  4. saludos lechuguito??
    soy un jugador de NL400 de valencia, q acabo de abrir un blog, si estás interesado en intercambiar un link, x mi cojonudo :)
    esta es la url http://www.p8k3r.com, ya me dices, 1saludo y suerte en las mesas!

    ResponderEliminar
  5. Si reservamos mesa en Cambrils me apunto jajajajaja, si es en otro lao tengo k mirar la agenda

    Elchincheta

    ResponderEliminar

Dejame tu comentario